Rezerwuj online

Aktualności

Poznaj szczegóły
Zdjęcie w tle
2 lip 2017

Czego należy unikać na diecie? cz.2

Aby dieta okazała się prawdziwym sukcesem należy mieć do niej odpowiednie podejście. Ważne jest nie tylko odżywianie według rozpisanej diety, ale także opieranie się wszelakim pokusom i walka z niezdrowymi przyzwyczajeniami. Z czego należy zrezygnować podczas diety?

Nie pij podczas posiłku

Nawyk ten nie należy do najzdrowszych. Popijanie w trakcie jedzenia przyczynia się do rozcieńczania soków żołądkowych, co utrudnia trawienie i tym samym sprzyja tyciu. Jeżeli chcemy się napić, to można zrobić to pół godziny przed jedzeniem. W ten sposób nie tylko ugasimy pragnienie, ale oszukamy nieco żołądek i zmniejszymy uczucie głodu. Natomiast po posiłku należy odczekać przynajmniej pół godziny.

Pożegnaj się z fast foodami

Pizza,hot dogi, burgery czy kebaby są bardzo niezdrowe i wysokokaloryczne (zawierają dużo nasyconych kwasów tłuszczowych). Bardzo często, sieciowych lokalach z fast foodami podawane produkty nie mają mikroelementów i błonnika. Sprzyja to otyłości – wystarczy spojrzeć na amerykańskie społeczeństwo lubujące się w tego typu daniach.

Nie kładź się po jedzeniu

Leżenie sprawia, że nasz organizm automatycznie uruchamia podobne mechanizmu jak te działające w czasie snu. W związku z tym zjedzony pokarm nie będzie trawiony w odpowiednim tempie, przez co jego część zamieni się w tłuszcz.

Nie najdaj się na noc!

Należy trzymać się zasady, która mówi, że najlepiej ostatni posiłek zjeść ok. 2-3 godziny przed snem. Jeśli zjemy później, to organizm nie zdąży zużyć wszystkich przyjętych kalorii i odłoży je w formie tkanki tłuszczowej. Kolacja nie powinna być także zbyt kaloryczna.

Walkę z dietą z pewnością uprzyjemni nam weekend spa nad morzem. Serdecznie zapraszamy do naszego hotelu spa nad morzem, gdzie prócz otaczającej przyrody możemy zapewnić smaczne i zdrowe posiłki oraz relaksujące zabiegi spa, które umilą pobyt nad morzem.
Pozdrawiamy, Załoga Wellness Kormoran Medical SPA

newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij