JAK SIĘ OGRZAĆ W CZASIE ZIMY?

JAK SIĘ OGRZAĆ W CZASIE ZIMY?

Pierwsze opady śniegu i mrozy już za nami. Dlatego też warto przygotować się do coraz szybciej zbliżającej się prawdziwej zimy. Prócz cieplejszych ubrać warto przypomnieć sobie też inne skuteczne sposoby na ogrzanie, dzięki którym nadchodząca zima nie będzie dla nas taka straszna.

Ciepła herbata

To pewnie jedna z pierwszych rzeczy, która przychodzi nam do głowy. Ciepła herbata z dodatkiem cytryny i miodu lub z sokiem malinowym natychmiast nas ogrzeje, a witamina C z pewnością pomoże wzmocnić organizm i zwalczyć przeziębienie. Ale nie zapominajmy też o innych zdrowych dodatkach! O tej porze roku zdecydowanie warto dodać do herbaty także imbir, który posiada nie tylko właściwości rozgrzewające. Wspomaga też leczenie przeziębienia, ułatwia trawienie, przyspiesza metabolizm, polepsza krążenie krwi, a nawet łagodzi bóle miesiączkowe.

Ruch

Mimo że pora roku szczególnie nie zachęca do aktywności fizycznej, to wiąże się ona z licznymi korzyściami. Uprawiając sport rozgrzewamy się i jednocześnie dbamy o nasze samopoczucie, poprawiamy naszą kondycję oraz odporność.

Sauna

Regularne wizyty w saunie hartują organizm, a dłuższy pobyt pozwala wypocić toksyny, poprawia się także krążenie krwi. Dodatkowo dzięki saunie wzmacnia się system odpornościowy i poprawia samopoczucie. Naszych goście spędzających wczasy nad morzem zachęcamy do wizyt w naszych saunach, gdzie będą mogli się zrelaksować po całym aktywnym dniu.

Gorąca kąpiel

Kąpiel to dobry pomysł na szybkie i skuteczne rozgrzanie. Jeżeli mamy w domu wannę, to warto dodać do wody aromatyczne olejki, które dodatkowo pomogą się zrelaksować i odprężyć. Zimą szczególnie polecamy olejek sosnowy, eukaliptusowy oraz jałowcowy. Jednak należy pamiętać, aby nie brać gorącej kąpieli od razu po powrocie do domu- lepiej odczekać chwilę, by organizm nieco się ogrzał. Natomiast jeśli nie mamy czasu lub ochoty na dłuższą kąpiel, możemy wybrać kąpiel jedynie dla stóp.

Ostre przyprawy

Mamy ich mnóstwo na wyciągnięcie ręki: wspomniany już imbir, cynamon, gałka muszkatołowa, chili, pieprz cayenne czy kardamon oraz kurkuma. Z wielu z nich korzystamy podczas gotowania posiłków. Jednak warto dodawać je również do napojów. Kawa z kardamonem, gorąca czekolada z dodatkiem chili czy grzane wino z goździkami i cynamonem to tylko niektóre z dostępnych możliwości.

Koc i termofor

Czyli coś, co nigdy nas nie zawiedzie. Jest to proste i klasyczne rozwiązanie idealne dla osób, które chcą się ogrzać w domu i spędzić miło czas w towarzystwie ulubionej książki. A jeśli dodamy do tego ciepłą herbatę z rozgrzewającymi przyprawami, miodem i cytryną, to z pewnością nie musimy się martwić, że będzie nam zimno. Pozdrawiamy, Załoga Wellness Kormoran Medical SPA

Banners

Oferty